Модуль-8 допоміг
мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме на цьому модул,і
виконавши роль учня, створила приклад учнівської роботи, та розробила
оцінювання для свого прикладу учнівської роботи.
Використала
ресурси з бібліотеки для того, щоб створити та модифікувати засоби оцінювання,
що сприяє самоспрямуванню учнів у навчанні.
Модуль-9
допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати
себе у навчанні та роль і місце диференційованого навчання, а саме:
-як можна
ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки
та оцінювання навчання учнів?
-як я можу
допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
-як я можу
враховувати навчальні потреби різних учнів?
Комментариев нет:
Отправить комментарий