четверг, 25 октября 2012 г.

Рефлексія до модулів 8-9


Модуль-8 допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме на цьому модул,і виконавши роль учня, створила приклад учнівської роботи, та розробила оцінювання для свого прикладу учнівської роботи.
Використала ресурси з бібліотеки для того, щоб створити та модифікувати засоби оцінювання, що сприяє самоспрямуванню учнів у навчанні.
Модуль-9  допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та  роль і місце диференційованого навчання, а саме:
-як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
-як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
-як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?


Комментариев нет:

Отправить комментарий